My older son (Lucas) made crowns for all our family members and he said: These are absolutely

perfect to celebrate mommy’s birthday. How blessing it is to have a sweet family like this.

And thank you so much to all my friends and families’ birthday wishes. I had such a wonderful day

on my birthday!!

長尾巴的日子, 讓我格外想念遠在台灣的媽媽, 特別是在自己當了 3 個孩子的媽媽之後.

今年有些甚麼特別呢:

  1. 我愛和愛我的家人朋友們, 大家都健康快樂地生活著, 最幸福不過了.
  1. 今年我們家又添了一位小小男孩, 3個孩子的家很吵..很鬧..但很甜蜜.
  1. 今年我找回了許許多多十 多年不見的老同學老朋友, 看似斷了線的風箏

,又接縫起, 人生越來越玩味多采.

      4.在美國的如常生活, 陸續有新的朋友走入我們的生活圈, 新知己一圈一圈地擴

       , 人在異鄉特別珍惜這得來不易的情緣.

 

我還來不急許下願望, Lucas 和 Evelyn 像猛虎撲肉似地一呼嚕就吹熄了蠟燭, 其實

 我很想跟上帝許願說 :

  我的每一天都過得快的像噴射機一樣, 給我一天有 48 小時吧... ! 那該有多好 !!







arrow
arrow
    全站熱搜

    sunnymelody100 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()