close
Hi Cutie~ I know ....You must have something you want to say...you want to share.
We love to talk to baby Lance and baby Lance loves to talk to us.
He being interested in expressing his ideas and feelings.
It looks like we can totally understand everything baby Lance "says".


Talking baby Lance now is 3 Month 3 Weeks old.

  




Daddy and mommy spends a lot of time speak with baby Lance .  


小嬰兒的世界裡   必定有著我們所不了解的快樂
小嬰兒的腦袋裡   必定藏著他們所編織出來的小幻想
我們都曾經是小嬰兒 但沒有一個人記得住當時的總總
我們都老的太快了  但懂得享受那個快樂的當下的能力都來的太遲

謝謝我的孩子們  每當我就要失去這種能力時
他們的一言一語   一顰一笑
往往牽動著我的情緒  緊要的關頭  再牢牢地把我拉回
因此  我格外珍惜聽孩子們的話

你必須相信  才 3 個月 3 週大的 Lance 寶寶
尤其喜歡找爸爸說話
一旦眼神和爸爸對上了
便開始發出聲音 
尋找和爸爸對話的機會
小小的嬰兒  已經懂得
爸爸可以是他一輩子的大玩伴.....

每天早晨醒的第一件事 我會和我的 Lance 寶寶說話
不管你說了甚麼  他總是笑得那麼甜美
人生這一刻  你說  有多美好啊 !!


表情述說著寶寶當時的情緒  



Lance loves to talk to daddy.  



Lance is such a happy baby.  




Mommy talks to baby Lance every morning when Lance wakes up.  



小小寶寶其實已經開始有好奇的表情出現了  




arrow
arrow
    全站熱搜

    sunnymelody100 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()